A következő generációs Cooper hagyományos- és elektromos hajtáslánccal is kapható lesz, sima karosszériával, háromszög alakú hátsó lámpákkal és díszes kerekekkel.
Ezek az első képek a következő generációs Mini Cooper Hardtopról, amely a 2025-ös modellévre érkezik az Egyesült Államokba.
A dizájn megtartotta a klasszikus Mini jeleket, de most háromszögletű LED-es hátsó lámpákkal lesz szerelve a régóta fennálló téglalap alakú forma helyett.
A 2025-ös ferdehátú Cooper hagyományos benzin- és elektromos hajtásláncot is tartalmaz majd, az elektromos autót pedig a kínai Great Wall Motorral közösen fejlesztik.
A Mini bemutatta az első hivatalos képeket a következő generációs Cooper ferdehátúról, amely a 2025-ös modellévben érkezik meg az Egyesült Államokba. Az autógyártó először 2021-ben mutatta be az új Coopert, bemutatva egy álcázott prototípust, és megerősítve, hogy az ikonikus városi autó belső égésű és elektromos hajtásláncot is kínál majd.
A Mini továbbra is szűkszavú a részletekben, de a fotókon letisztultabb dizájn látható, a kerek fényszórók simán integrálódnak a karosszériába, a szélesebb nyolcszögletű hűtőrács pedig vizuálisan lesüllyeszti az autót. A hűtőrács többnyire le van takarva, alul egy kis nyílás található a hűtéshez, felül pedig egy vékony fekete csík, amely mintha érzékelőket rejtene, de az arc és a forma még mindig felismerhetően Mini.
A motorháztetőn található éles ráncok céltudatos kiállást adnak a Coopernek. A legszembetűnőbb változás hátul történik, ahol a téglalap alakú hátsó lámpákat háromszögletű egységekre cserélték, bonyolult LED-ekkel, amelyek még mindig utalnak az Union Jack zászló kialakítására.
A stílus változatlannak tűnik a Kínában még 2021 végén felfedezett nem titkolt prototípusokhoz képest, ezért meglepődünk, hogy ennyi időbe telt, mire végre bemutatták a Coopert. A hűtőrács kis nyílása, a zöld "S" jelvények és a látható kipufogócső hiánya elhiteti velünk, hogy ez a Cooper egy elektromos autó.
Az elektromos Mini Kínában készül a Great Wall Motorral közösen kifejlesztett platformon, míg a benzin üzemű modell – amely várhatóan az elektromos autóval megegyezik majd – a jelenlegi platform frissített változatára érkezik, és Oxfordban szerelik össze.
A belső égésű változatnak ugyanazt a turbófeltöltős 1,5 literes háromhengeres és turbófeltöltéses, 2,0 literes négyüzemű motort kell használnia, mint a korábbi modellben. A következő generációs Cooperről hamarosan további részletek is megjelennek.
Comments